Zimní Tatry - každoroční povinnost

25/03/2018

Bez nějakého zimního přelezu v Tatrách by mi ten rok připadal neúplnej. Zatím se mi to vždycky dařilo stihnout. Letos jsem poprvé strávil v Tatrách v kuse 14 dní a rozdíl snad ani neusím popisovat.

Množství času nás pustilo na pořádné projekty v Kežmaráku i na pokusy na ledových soplících na Žeruchách. Konečně mám vylezené levé Y, poprvé mě dohnaly zrádné podmínky závěrečných nejištěných hřebínků. Poprvé jsem si dal sólo výstup a zbyl mi čas i na skialpy. A když už to vypadá, že všichni jednou domů, jenom přejedete do vedlejší doliny a dáte si ještě prodlouženej víkend s další partou.

© 2018 TomTour travel blog. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started